2012. május 13., vasárnap

Aranyláz

helyett gyurmaláz.
Én se nagyon bírok vele leállni...







28 megjegyzés:

  1. Fantasztikus min, irigykedem ám rendesen! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú! Nem csodálom, hogy nem bírsz megállni. Gyönyörűek, fantasztikus színek! Az én kedvencem a második kép kör alakúja, valahogy már első ránézésre szebben mosolygott mint a többi :-)

    VálaszTörlés
  3. kernem a masodik es a harmadik kepen levoket aztan az elso kepen levoket is es aztan a negyedik es az otodik kepen levoket is..A tobbit megtarthatod :)
    Nagyon szep mindegyik !

    VálaszTörlés
  4. How beautiful they are.Breathtaking colors and shapes.
    I am seriously impressed.
    Warm Greetings-Halinka-

    VálaszTörlés
  5. Hű, ezek szuperek! Honnan veszed az inspirációidat? És a kellékeket??? Én is akaroook!!!!

    VálaszTörlés
  6. Csodálatosan szépek !!!!
    A színek és a mintázatuk fantasztikus !!!!!
    A világoskék-barna-krém-fehérbe rögtön beleszerettem !!!!!!
    Elhiszem hogy nem bírsz leállni, hisz nagyon nagyon ügyes vagy a gyurma
    ékszer készítésében is !!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Hááááát, ezek annyira csodálatosak még a szavam is elállt csak kapkodom a levegőt!! Ne is állj le, mert csodákat készítesz!!! Nekem a legelső tetszik a legjobban vagy a második, esetleg a negyedik....... nem is tudok dönteni, szóval gyönyörű mindegyik!!! Gratulálok!!

    VálaszTörlés
  8. Csodálatosan szépek, ne is állj le velük!:)

    VálaszTörlés
  9. Szuper! barna-krém.türkiz nagyon állat, de a többi színösszeállítás is nagyon ütős!

    VálaszTörlés
  10. Hűűű, régen láttam ilyen szuper cabochonokat! Fantasztikusan ügyes vagy, én meg irigy!:))

    VálaszTörlés
  11. Molto belli questi cabochon. Brava!

    VálaszTörlés
  12. Mind gyönyörű...de a középsőktől behalok.....hiába azok az én színeim....jó kis technika ez....nagyon ügyes vagy!
    Abba ne hagyd! Imádom őket!

    VálaszTörlés
  13. Csodás kabosonok, nagyon ügyes vagy!!!

    VálaszTörlés
  14. All form the fourth picture are beautiful:)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon profi munkák!!! :-)
    Fantasztikusan jól néznek ki egytől-egyig!!!!!
    :-)

    VálaszTörlés
  16. Ne is állj le velük hisz annyira gyönyörűek.

    VálaszTörlés
  17. Hi,
    mann die sind ja alle super schön geworden, ich bin absolut fasziniert.
    Liebe Grüße und ein schönes Wochenende
    Karin

    VálaszTörlés
  18. Meseszépek!!! Miért nem vettem őket észre korábban? Csak ámulok és bámulok! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  19. Brutálisak!!!Waoh!!!Nagyon tetszik mind:)

    VálaszTörlés
  20. Hűűűű, le vagyok nyűgözve!!! Ezek eszméletlen jók lettek!!!

    VálaszTörlés
  21. Sok szép gyurma kabosont látni mostanában, de ezek brutál jók!!!!!!!!Egyből kedvet kap az ember!

    VálaszTörlés
  22. Hogy a manóba tudsz ilyen szépségeket készíteni!?
    Bármihez nyúlsz csak jó "sül" ki belőle :) Csak így tovább!!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers