2012. február 5., vasárnap

Marrakesch

Megint elmaradt a piaciozás.
A múlt héten semmit sem találtam :(
Azt hiszem sikerült már mindent "felvásárolni" :)
Igaz van még legalább 3 másik piac, de ma nem volt kedevem ebben a hidegben kimozdulni.
Helyette az Auróra mintáját szerettem volna megcsinálni.
De sajnos nem jutottam a végére. :(
Csak a háromnegyede van kész. Az oka: 
kb. 4 évvel ezelőtt kezdtem gyöngyözni, és ez alatt a 4 év alatt vettem "pár" gyöngyöt...
Nagyon sok olyan gyöngyöm van ami eltér az "átlagtól".
Elkezdtem a gyöngyözést, szépen kiválogattam a színeket.
Nekifogtam a mintának, aztán elakadtam.
Mindent ugyan úgy csináltam, de egy ponton nem stimmelt.
Így kénytelen voltam egy kicsit alakítani rajta...
Most van egy befejezetlen mintám és egy nem is tudom mim?
Leginkább talán egy amforához hasonlít :)




Lámpás és amfóra együtt


13 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó lett, igazán jók a színei.

    VálaszTörlés
  2. Nekem mindkettő nagyon tetszik !

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek! Szép a formájuk, színük, igazán egyediek!!!!

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusak.....egyik szebb, mint a másik!

    VálaszTörlés
  5. Nekem nagyon tetszenek! Szépek és különlegesek! :)

    VálaszTörlés
  6. Csodaszépek! nekem főleg a kékeszöld tetszik, részint a színe, részint a formája miatt, de persze nagyon jól néz ki a lilás is!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik mindkettő!!! Gratulálok, remélem egyszer nekem is lesz ilyenem. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Beads Perles

Daisypath Anniversary tickers